LASLAPPIES KOMBERS

LASLAPPIES KOMBERS
"Langs die wa-pad le spore van gister"

Wednesday, April 20, 2016

Op my blog by Beards A Hit With Women merk ek dat verreweg, my meeste lesers afkomstig is van uit Suid Afrika. Ek weet nie of u bewus is, dat ek dosyne ander webwerwe het oor allerlei onderwerpe (in Engels) Laslappie is egter my tuiste, dis n' plekkie vir my om vir n enkele oomblik kan rus vind vir my siel. Die beeld wat voor my geestesoog verskyn, is een wat herinner aan daardie mooi gedig van C.Louis Leipoldt, Oktobermaand



Uittreksel:
Viooltjies in die voorhuis--
 Viooltjies blou en rooi!
Viooltjies orals op die veld,
 En orals, ai so mooi!

Dit is die maand October,
 die mooiste,mooiste maand!
Dan is die dag so helder,
so groen is elke aand,
so blou en sonder wolke
die hemel heerlik bo,
So blomtuin-vol van kleure
 die asvaal ou Karoo

No comments:

Post a Comment