LASLAPPIES KOMBERS

LASLAPPIES KOMBERS
"Langs die wa-pad le spore van gister"

Monday, August 27, 2012

ROSEDALE




Die kouewinterson laat my hart draai na die uitkykpunt van my pos as vrugtesorteerder by die plaas Rosedale tussen Robertson en Bonnievale in die Boland. Hoe baie sien ek die gesigte van vrou wees, selfs die wat vrou wil wees in haar volle grasie soos die van 'n glans tydskrif van 'n voorbladnooi... "Days Of Our Lives", neem die laaste draai op 'n hoogte in. Van vampires wat bloed drink, soos ek my koffie drink in die oggend voor ek gaan werk. 



Die sitrus seisoen neem ons by die hand en lei ons na die land van melk en heuning. Dis die nuwe hart wat klop en die bloed stroom deur my are. Die vrou met haar songebleikte hare staan weer vorstelik op en deel met ons haar wense, sy is ons herder en ons haar kudde. Die naartjies het ons weer herinner aan koue voete en warm pannekoek.



Die veld is wyd gesaai met newejaarsvoordele, "as ons nou begin, sal ons vinniger klaar wees, so roer daai hanne en pak daai panne!" Werk want die nag kom nader. Mag God se rykste seen ons en ons Anker-vrou behou vir die silwer jare, dis net naaste liefde wat ons sal behou.
Ons volg ons Anker-vrou deur die land van reuse tot aan die einde van die reenboog!

OPGEDRA AAN ROSEDALE
DEUR AURORA, WIE TYDENS N BESOEK GEDURENDE DIE VRUGTE OESSEISOEN VAN 2000,  NAVORSING INGEWIN HET VIR HAAR GEDIGTE OOR DIE BOLAND STREEK EN SY MENSE.



Aurora is 'n Suid Afrikaanse skrywer en digter wie se gedigte al reeds verskyn in 'n bundel van ontluikende jong digters in Afrikaans. Sy skilder ook graag as tydverdryf, en pronk van haar werke reeds in vele wonings deur die land.












No comments:

Post a Comment