LASLAPPIES KOMBERS

LASLAPPIES KOMBERS
"Langs die wa-pad le spore van gister"

Tuesday, September 22, 2015

Hierdie skrywe deur Afriforum se Flip Buys se woorde ontluik`n vreemde emosie opgesluit in my binneste, een, wat ek baie jare laas ervaar het. Dit is iets wat grens aan  trots, nie die oppervlakkige selfvergeldende soort nie, maar daardie diepe en rare soort trots onafskeibaar van vaderlandsliefde. Die jare laat 70s en vroee 80s toe n' handjievol mense hierdie land verdedig het, sommige tot die dood toe. Vir my het dit gegaan oor meer as n' vlag, dit was n' liefde vir die grond, vrygekoop deur n' diepe drang om die aarde te benut. 

Hierdie gedig van die legendariese digter, A.D.Keet, genaamd: "Maar Een Suid-Afrika"  beeld daardie trotsheid vir my so wonderlik uit:

Gee my n' roer jn my regterhand
Gee my n' bok wat vlug oor die rand -
En n' flukse perd om hom weg te dra:
               Gee my Suid-Afrika

Gee my n' kamp waar bossies groei,
Gee my n' fraai volstruis wat broei -
En n' boereseun wat baie waag:
                Gee my Suid-Afrika

Gee my n' koppie om op te staan,
Gee my die swartland met al sy graan -
En nooit of te nimmer hoor jy my kla :
                Gee my Suid-Afrika

Gee my n' vlakte ruim en wyd,
Gee my die veld se oneindigheid -
En die lekker geur wat die lug daar dra :
                  Gee my Suid-Afrika

------------000OOO000-------------

No comments:

Post a Comment